IT TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST / IT KLIENTŲ TECHNINIO APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)
Paskelbta 2025 Kovo 6d., 05:00
- Klientų kreipinių valdymas: priėmimas, klasifikavimas, apibendrinimas, sprendimas, užtikrinant geriausius kliento interesus.
- Informacinės sistemos sukonfigūravimas naudojimui, integracinių sąsajų, tinklų ir prieigų konfigūravimas.
- Savarankiškas arba su kolegų pagalba kreipinių sprendimas.
- IT produktų aktyvavimas, administravimas, apmokymai ir pagalba klientui nuotoliniu būdu ir darbo vietose.
- IS klaidų bei reikiamų pakeitimų analizė, komunikavimas su atitinkamais specialistais problemų sprendimo ar programavimo eigoje.
Įmonė: Varutis, UAB
Darbo vieta: Jonava
Atlyginimas: 1500 - 2500 €/mėn.
Daugiau informacijosSkelbimo statistika
Parodytas: 306 k.
Peržiūrėtas: 25 k.
Peržiūrėtas: 25 k.